Frankfurt Airport Hotels | Frankfurt Hotels | Hotels in Frankfurt

Wat ik graag deed om rond te dwalen in Frankfurt?

Ik heb altijd een passie gehad voor een bezoek aan de Duitse als gevolg van de regel dat speelde in beide van de wereldoorlogen en zijn bijdrage aan de industriële revolutie. Na enige hoe ik een poging om een reis naar Duitsland te maken gemaakt en op een totaal andere node als ik begon reis naar het land van Frankfurt is een belangrijke industriële stad in Duitsland. Na de landing op de Frankfurt International airport ging ik meteen naar mijn vooraf geboekte Frankfurt airports hotels. Nadat de rest voor de dag en dus besloot ik om rond te reizen enkele van de meest populaire plekken in de stad die kunnen worden afgelegd met elke entree. Dus ik op de toppen van het hotel personeel begon mijn reis van de Frankfurter Nizza-Gardens dat kan met de tram nr. 12, 16, of 21 worden benaderd om Basler Platz. En wat vonden de meest fascinerende deel over de tuin ik voelde was de Middellandse Zee touch als het park is er vanaf ongeveer sinds 1866. In de tuin ver van de stedelijke leven in de stad kunt u genieten van de palm-, citroen-bomen en andere planten. Vervolgens ging ik naar Waldspielpark Goetheturm op tramlijn 30, 36, 954, 962 en 963. Dit grote park is populair bij veel kinderen en gezinnen, omdat het een grote avontuurlijke speeltuin en hoogste houten toren van het Duitsland op elk speelplein op de hoogte van 43 meter.

Het was de middag tijd en ik voelde me een beetje uitgeput na een reis in het avonturenpark, dus ik had besloten om een duik in Freibad Stadion het waterpark. Dit buitenbad park ligt op Stadion tramstation en men kan er te bereiken door op de tram nr. 21. Het park beschikt over vier zwembaden voor de volwassenen, de kinderen en een die niet kunnen zwemmen op alle. Daar op het park kan men ook genieten van de 5 lente-platen met variërende hoogte van 1 tot 10 meter hoog. Het heeft ongeveer 2 glijbanen, een waterval en een waterkanon. Na het ontspannen me een beetje naast heb ik besloten om te gaan beetje financiële en deze keer een bezoek aan de Frankfurt Stock Exchange, dus ik tot ongeveer het 19e-eeuws gebouw om iets over de voorraad trucs in Duitsland te leren ging. Voor een bezoek aan de beursvloer, daar heb ik gemaakt reservatie minstens vooraf bij vóór 24 uur. Men kan er bereiken met de metro nr.
S1 tot S6, S8 en 9 of U1 tot U3, U6 & U7 to Heartache station. En uw reis naar Frankfurt is, noch compleet zonder het nachtleven, dus heb ik ook een bezoek brengen enkele van de meest glamoureuze gebieden in de stad en voor Ladies Night gevonden City Club Kelkheim, Frankfurter Str.43. daar heb ik de beste soort recreatie dansen, drinken en eet ook.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!